Sunday, November 15, 2009

Medium4you

Bij mijn gewaardeerde vrienden van Medium4you heb ik een nieuw artikel geschreven waarin iets meer staat over het hoe en waarom van wat er met mijn oude blog is gebeurt. Echter, publicatie en verwijderen van arikelen danwel aanpassen door mijzelf is niet mogelijk. Uiteraard is dat zeer begrijpelijk, maar ik vertrouw erop dat het goed komt. Vandaar dat het artikel op dit moment, as we speak, nog op toestemming wacht om gepubliceerd te worden. Deze Belgische site, behalve op Belgie ook gericht op Zuid-Nederland en Noord-Frankrijk, heeft mij ooit uitgekozen om voor hun te bloggen, door middel van integraal doorplaatsen van blogs via mijn oude weblog. En zodra de blogzin weer is teruggekeerd ben ik voornemens om ook daar, net als op deze weblog te gaan loggen. Doorgeplaatst door hun, of exclusief getikt door mij, dus hou het in de gaten als je mij wil blijven volgen.

medium4you

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

counter
mlobbezoo@hotmail.com
mijn Hyves pagina
Free counter and web stats
medium4you

powered by FreeFind

KX Radio

follow marklobbezoo at http://twitter.com