Sunday, December 27, 2009

Edith Piaf-Milord


De Radio 2 Top 2000 is weer begonnen. En zoals inmiddels traditie in de laatste week van het jaar, dit jaar zelfs nog een dag eerder begonnen, besteed ik er ook weer wat aandacht aan. Dit maal door dagelijks 1 of meer platen te loggen die helaas verdwenen zijn uit de lijst. Uiteraard zijn er ook genoeg verdwenen waarvan ik het niet jammer vind, maar Edith Piaf-Milord ontbrak nog nooit in de Top 2000, maar na 10jaar is Milord er nu niet meer bij. Deze monument van een plaat, een halve eeuw oud inmiddels stond in 2007, toen er voor het laatst gestemd kon worden nog op nummer 94. De al jaren niet meer onder ons zijnde Piaf staat nog wel in de lijst met 1 ander nummer, namelijk Non Je ne regrette rien, maar kennelijk moeten de stemmen niet van de jongere generatie komen. Wat mij betreft is het een grote schande dat Milord er dit jaar niet meer instaat, maar ik hoop dat het eens maar nooit weer is geweest en wordt ie volgend jaar weer gewoon binnen gestemd, want daar hoort Milord toch echt thuis.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

counter
mlobbezoo@hotmail.com
mijn Hyves pagina
Free counter and web stats
medium4you

powered by FreeFind

KX Radio

follow marklobbezoo at http://twitter.com