Monday, December 28, 2009

Andrew Gold-Lonely Boy


De Radio 2 Top 2000 is weer begonnen. En zoals inmiddels traditie in de laatste week van het jaar, dit jaar zelfs nog een dag eerder begonnen, besteed ik er ook weer wat aandacht aan. Dit maal door dagelijks 1 of meer platen te loggen die helaas verdwenen zijn uit de lijst. Uiteraard zijn er ook genoeg verdwenen waarvan ik het niet jammer vind. Andrew Gold stond altijd minimaal 2x in de Top 2000. In 2009 ontbreken echter voor het eerst “Lonely Boy’ en “Never Let Her Slip Away”. En vooral voor Lonely Boy vind ik dat erg jammer want dat keert regelmatig terug in persoonlijke favorietenlijstjes van mij. In 2007 stond het nummer nog op #1403 en Never Let Het Slip Away nog op #1533.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

counter
mlobbezoo@hotmail.com
mijn Hyves pagina
Free counter and web stats
medium4you

powered by FreeFind

KX Radio

follow marklobbezoo at http://twitter.com