Tuesday, January 05, 2010

Twitter

twitlogo
Eind maart begon ik schoorvoetend met Twitter. Er was door diverse bekenden gevraagd waarom ik nog steeds niet twitterde en dat het wel iets voor mij zou zijn. Maar ik wilde het eerst een tijdje aankijken. Ik had namelijk de indruk dat het veel onzinberichtjes waren. Op hyves zie je namelijk te pas en te onpas berichtjes a la "ik ben mijn veters aan het strikken" langskomen, en dat wilde ik voorkomen. Maar eind maart had ik inmiddels genoeg kennissen die twitterden en waar ik qua kwaliteit wel vertrouwen in had dat ik er toch maar aan begonnen ben. Ik dacht het ook vooral als aanvulling voor mijn weblog te (kunnen) gaan gebruiken. Omdat ik al steeds minder logde leek me dat een mooie aanvulling.

We zijn inmiddels bijna een jaar verder. Een jaar waarin veel is gebeurd. Onder andere mijn oude weblog die ik heb verwijderd. Maar stoppen doe ik zeker niet. Twitteren wel en steeds meer in plaats van het loggen, in plaats van als aanvulling zoals ik in gedachten had toen ik er aan begon. Zo zie je maar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

counter
mlobbezoo@hotmail.com
mijn Hyves pagina
Free counter and web stats
medium4you

powered by FreeFind

KX Radio

follow marklobbezoo at http://twitter.com